Huur geen tas, huur DE tas.

Sophisticated Closet

FAQ

Hieronder hebben we een aantal van de meest gestelde vragen verzameld.

We zijn blij dat je het vraagt! Sophisticated Closet is een exclusieve community voor vrouwen om prachtige designertassen te lenen. Ervaar luxe en stijl zonder verplichtingen - sluit je bij ons aan en verbeter je accessoire game!

Je kunt zeker met een item reizen. We raden ten zeerste aan om je designertas in je handbagage te bewaren in plaats van ingecheckte bagage om diefstal of verlies tijdens je vlucht te voorkomen. In geval van diefstal, verlies of schade is de huurder volledig verantwoordelijk.

Je kunt één item per keer huren. Onze trouwe klanten hebben echter de mogelijkheid om meerdere items tegelijk te huren. Om dit te regelen, stuur je een e-mail naar info@sophisticatedcloset.com of WhatsApp ons op +31 6 45 61 92 14 , en we helpen je graag!

 

Je kunt een item huren voor minimaal drie dagen en maximaal 28 dagen. Sommige items wijken af van de minimale en maximale periode. Als je wilt afwijken van de minimale of maximale duur, kun je een e-mail sturen naar info@sophisticatedcloset.com of ons WhatsAppen op +31 6 45 61 92 14 en kunnen we kijken naar de mogelijkheden.

Vanwege de hoge waarde van onze items vragen we je om je ID de eerste keer te uploaden. Dit is omdat we willen weten wie onze tassen huurt. Voor de veiligheid van onze klanten en die van ons.

Alle tassen die we verhuren zijn 100% authentiek.

Je kunt een item niet reserveren, maar je kunt wel van tevoren reserveren om er zeker van te zijn dat je gewenste tas op dat moment beschikbaar is.

Je kunt een item tot twee maanden van tevoren reserveren.

Het is de verantwoordelijkheid van de huurder als een tas verloren of gestolen is (No Return). Je bent verantwoordelijk voor 200% van de RRP vermeld op de website! (zie algemene voorwaarden artikel 4.3).

Als de huurder een item beschadigt, is hij verantwoordelijk voor de reparatiekosten. Als de tas niet kan worden gerepareerd of schoongemaakt, moet de huurder het artikel betalen tegen de op de website vermelde adviesprijs en het bedrag overmaken aan Sophisticated Closet (zie algemene voorwaarden, artikel 4). Na ontvangst van de betaling wordt de tas naar de huurder opgestuurd. Schade omvat:

  • Vlekken in het interieur (make-up, inkt, enz.)
  • Vlekken op de buitenkant (inkt, water, enz.)
  • Krassen op de tas
  • Kapotte hardware

Als je een item wilt kopen, kun je een e-mail sturen naar Info@sophisticatedcloset.com of ons WhatsAppen op +31 6 45 61 92 14 . Wij controleren dan of de tas te koop is en bepalen een passende prijs voor de tas.

Je kunt altijd een e-mail sturen naar Info@sophisticatedcloset.com of ons WhatsAppen op +31 6 45 61 92 14 en ons je suggestie voor een artikel laten weten. Wij kijken dan of er meer vraag is naar dit artikel en kopen het eventueel in.

Natuurlijk huren we je ontwerper graag als het een goed item is. Stuur een mailtje naar info@sophisticatedcloset.com of WhatsAapp ons op +31 6 45 61 92 14

Het is mogelijk om een tas op te halen en terug te brengen naar ons hoofdkantoor in Den Haag. Selecteer gewoon 'ophalen' als verzendmethode. Wij nemen contact met je op om een afhaalafspraak te maken. Je ontvangt €5 korting als je je bestelling afhaalt en persoonlijk terugstuurt. Let op: als je de tas per post terugstuurt, kom je niet in aanmerking voor de korting.

We begrijpen dat het soms kan gebeuren dat een artikel te laat wordt teruggestuurd. Informeer ons altijd om een oplossing te bespreken als dit gebeurt. Als we echter niets van je horen, wordt het artikel automatisch met één dag verlengd en betaal je een extra dagtarief (zie de website voor meer informatie).

Als u de tas na 5 werkdagen niet aan ons hebt geretourneerd zonder contact met ons op te nemen, bent u aansprakelijk voor het dubbele van de prijs op de website (RRP) van de tas, samen met alle van toepassing zijnde laattijdige kosten. Daarnaast wordt er een rentetoeslag van 8% in rekening gebracht op de kosten van de tas die u in uw bezit hebt, naast de laattijdige kosten. De 200% toeslag is bedoeld om "koop zonder teruggave" acties te voorkomen, met name voor zeldzame of unieke tassen die klanten misschien willen houden.

Let’s get in Touch

Wat zit erin? Exclusieve aanbiedingen, nieuwe producten en nog veel meer.

Social Media